Nu äntligen ska jag börja blogga igen!

Jag lovar att jag ska bli bättre på det här! Haha aja veckan har varit galet jobbig och det är inte för alla läxor eftersom vi inte ens har några men döör typ av trötthet har varit trött konstant i 3 veckor asså det är verkligen inte kul! Vill vara pigg någon gång!
Men igår var jag i hestra på samhälls 2:ornas fest tycker ändå att den var lyckad även om det blev lite panik ett tag! Sedan blev vi dåå typ utkastade haha nä men väntade på mamma tills hon skulle hämta mig och asså klänning var inte det ultimata klädvalet igår, det var gaaaalet kallt ! Sååå när jag äntligen kom hem vid 2 igår blev det genast sängen med två täcken och långkallingar och tjocktröjor!!!

Idag blir det dö i soffan;) tjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0