Gaaaahhh

Dagen sög!!
Skulle dansat idag men vad gör jag, jo glömmer mitt JÄVLA knäskydd så jag inte kan dansa, eller asså kan dansa men mer riskfyllt liksom!
Sedan skulle jag åka med jenny hem från smålandstenar, haha jaa då har hon sagt fel tid till hennes mamma, men det gjorde inte så mycket vi fick en fin promenix istället! Men när jag väl kommer hem så blev det äta fort som satan och sedan ner till hallen till handbollen!
Amen tjena måste berätta typ nära döds upplevelse haha eller typ, skulle gå hem från hallen vid 9 och när jag har gått ca 20-30 m så kommer en flygande glasflaska från typ en balkong tror jag som krossas mitt på asfalten några m framför mig, helt chockad och as läskigt, såå det blev typ springa hem för min del! Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0