Bästis

Brukar inte visa så mycket känslor för människor som jag inte känner, men ANNNAAAA kom hem för tusan!! Vill ha dig vid min sida där du bara ska säga bra saker för att jag ska må bra, du är min ängel och djävul på min axel som säger vad jag borde och inte borde göra, du är en av mina bästa vän som jag verkligen vill ha tillbaka nuuuuuuu, du har inte varit borta mer än en månad, vad ska ja göra!!!! Åhhh vill bara ligga i en soffa när du sitter bredvid och jag behöver inte säga något, det tysta som uppstår mellan oss är något speciellt som jag inte kan förklara, men guuuud var du är saknad vännen!!!<3


Kommentarer
Postat av: Anna

aaaah vad jag saknar dig vännen<3 tänker på dig varje dag! pussss

2012-09-19 @ 22:47:19
URL: http://westerberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0