fredagkväll

jaha ha nu var det fredag igen och jag ligger i sängen... tråååk men ska upp kvart över 4 och åka till hultsfred...ja hultsfred galet kul ska det bli! Jo ska till hultsfred av den anledning att det är gymnastik tävlig hela helgen.. dock ska jag inte vara med eftersom rehabtränar fortfarande, meeeeeeeeen i måndags kunde jag springa ungefär 70procent av min springkapasitet sjukt skönt, sedan i torsdag spelade jag fotboll i skolan det var nog flera årsedan jag har tyckte att det var så kul att spela fotboll, jag gjorde till och med mål... hallå fatta mig göra mål, händer ju typ aldrig...jag var också på gymnastik med småttingar i torsdag.. och då var man ju ¨tvungen¨ att glänsa lite så gjorde min första volt sedan skadan..självklart är man rädd att det ska hända igen.. jag hoppas att jag kan komma över det stadiet där man bara tror att det ska gå sönder igen och blir då rädd. Har inte lust med det !
och hockeyn idag kom igen vafan hände efter 3-1 sverige... slutade kolla när det stod 3-1 för då tänkte jag att sverige aldrig skulle släppa det .. ja men då får man reda på att slutresultatet blev 3-7 kom igen!!!!!!pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0